20,000 Bonus Gold Points with Club Carlson in Europe, Middle East and Africa

Club Carlson members: Stay in a Radisson Blu or Park Inn by Radisson hotel to get bonus.

Club Carlson Weekend Special

Club Carlson members can earn 20,000 bonus Gold Points by registering for the Weekend Special by Aug. 31, 2014, and staying two or more nights through Sept. 15, 2014, at a participating Radisson Blu or Park Inn by Radisson hotels in Europe, the Middle East or Africa.

To be eligible for the promotion Club Carlson members must register for the promotion HERE before checkout of  your first qualifying stay.

The promotion requires a minimum two-night stay at a rate eligible to earn Gold Points with arrival on Thursday through Sunday. The offer is not valid on existing reservations—you must make a new booking—and is subject to availability.

Participating hotels include: Radisson Blu Style Hotel, Vienna; Radisson Blu Falconer Hotel & Conference Center, Copenhagen; Radisson Blu Le Metropolitan Hotel, Paris Eiffel; Park Inn by Radisson Budapest; Park Inn By Radisson Hamburg Nord; Radisson Blu Hotel & Spa, Galway; Radisson Blu Hotel, Kuwait; Radisson Blu Gautrain Hotel, Sandton Johannesburg; Park Inn by Radisson, Pulkovskaya St Petersburg; Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport; Radisson Blu Scandinavia Hotel Oslo; Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul; Park Plaza Sherlock Holmes London; Park Plaza Riverbank London; Radisson Blu Hotel, Birmingham; Radisson Blu Hotel, Dubai Media City and Radisson Blu Hotel, Lusaka, Zambia. For a full list of participating hotels, go HERE.

INSIDE|Point: The bonus points are in addition to the standard Gold Points awarded for a stay. You may only earn the bonus offer one time and the offer may not be combined with any other package, promotion or discount.

Comments

  1. Jordan OL'School III says

    Bagai petir di siang bolong, Cik Firdayu Fahrin.maafkan I.“Tak ada la Kira ingatkan bangla sebelah rumah abang tu. Kira la ni, Saya pasti akan ada manusia yang memprotes ketamakan manusia yang lain, Tetapi jeritannya tidak didengari oleh manusia yang sedang asyik menjalankan kerjanya menebang hutan. Ira menjelaskan dengan panjang lebar tujuan dia untuk bertemu Hafiz nanti. baginya itu adalah jalan yang terbaik untuk menyelesaikan segala konflik yang melanda dirinya Pementasan drama begitu meriah dan ini adalah usaha yang berjaya untuk mengumpulkan kutipan bagi badan amal di kolejnya Malam itu sukar benar untuk Ira melelapkan matanya bagai ada sesuatu yang menyengkang kelopak matanya Namun apa yang pasti esok adalah hari untuk dia bertemu dengan Hafiz Dalam melayani fikiran yang tidak menentu Ira tidak sedar bilakah dia terlelap “Sue Ira dah lewat ni…Ira pergi dulu…” Sungguh Memang Ira terlewat mungkin keletihan semalam masih terasa lagi Namun itu bukanlah satu alasan untuk dia mengabaikan janjinya Sikapnya yang sebegitulah yang sering membuatkan Hafiz mengaguminya Ira begitu ringkas hari ini Baju kurung tulang belut bewarna kuning menyerlahkan keayuan wajahnya Sampai sahaja ditempat yang dijanjikan Hafiz sudah sedia menanti dengan senyuman dikeretanya “Naik dulu Ira Lagipun tak manis rasanya kita berbual di sini” Hafiz cuba memujuk Ira dan ternyata benar kata-kata Hafiz itu membuatkan Ira akur dengan kehendaknya “Terima kasih kerana kau sudi bertemu dengaku” Hafiz memulakan bicara ketika dalam perjalanan namun tiada sepatah kata pun yang terkeluar daripada mulut Ira Dia hanya memegang erat tas tangannya sambil berfikir…. sejak dua tiga hari ini,Menjamah jemput-jemput pisang yang masih panas dan mengeluh panjang.meninggalkan ibunya bersembang. Dan Allah lebih menyayanginya. Ayahnya merupakan seorang pegawai polis.

Comments are closed.